..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   » Świat

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Rytuał Krawego Posłańca, poziom II



Według herezji szerzonej wśród młodszych Kaintów mówi się iż Noe, płynąc swoją Arką, kiedy wysłał kruka, aby poszukał lądu napoił go własną krwią, dlatego Bóg nie pozwolił mu dotrzeć do miejsca jego przeznaczenia.
Ta historia jest szczególnie popularna wśród młodszych Tremere, którzy słyszeli o Rytuale Krwawego Posłańca, ale którzy nie nauczyli się jeszcze go wykorzystywać.
Dzięki temu rytuałowi Kainta jest w stanie stworzyć z własnej krwi posłańca, który zaniesie dowolną wiadomość wybranej osobie. Ten posłaniec zawsze odnajdzie drogę i zawsze dostarczy wiadomość, nawet jeżeli osoba do której zmierza wędruje w świecie duchów, czy też jest więziona w zamknięciu.

Zasady:
Podczas wykonywania rytuału należy wykonać rzut na Okultyzm przeciwko ST równemu 7.
Do przeprowadzenia rytuału potrzebny jest kruk, papirus na którym zostanie zapisana wiadomość oraz jakikolwiek przedmiot, który należał do osoby do której ma dotrzeć posłaniec. Może to być np. skrawek ubrania, pierścień czy pukiel włosów.
Rytuał można przeprowadzić tylko o północy, ale pod warunkiem, że księżyc jest widoczny na niebie (zachmurzone niebo uniemożliwia jego przeprowadzenie).
Kruka należy udusić, następnie posmarować własną krwią (wartości jednego punktu, dzięki temu odbiorca będzie także w stanie rozpoznać od kogo przychodzi wiadomość). Po tym zabiegu trzeba wyrwać jedno z piór ptaka i na papirusie wypisać jego własną krwią wiadomość. Po zamocowaniu jej u jego nogi, ptaka trzeba wziąść w dłonie i dmuchnąć odrobinę powietrza do jego dzioba. Ptak ożyje, a jego upierzenie nabierze nienaturalnej, czerwonej barwy, okrywając się poświatą. Wtedy należy mu pokazać przedmiot należący do osoby, której ma zanieść wiadomość i wypuścić.


Corwin.
komentarz[7] |

Komentarze do "Rytuał Krawego Posłańca (poziom II)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Co chciałbyś znaleźć w Elisium?
WoD 2.0
inne podsystemy
więcej artykułów
opowiadania
dyscypliny
historię/politykę
humor
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   O dramie słów...
   Cytaty i wypo...
   Wampir na sre...
   Więzy Krwi
   Podręczniki- ...
   Szpitalik
   Tremere
   Ventrue
   Artur Lafayette
   Zaćmienie - s...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.041097 sek. pg: