..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   » Świat

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Biotaumaturgiczna eksperymentacja




Ta moc jest w równym stopniu nauką i magią. Do jej praktykowania potrzebne jest dobrze wyposażone laboratorium z mnóstwem ezoterycznego sprzętu. Przyjmij, że pojedynczy rzut reprezentuje tydzień pracy i wydatek 1000$ na poziom użytej mocy.

o Taumaturgiczna medycyna sądowa
Rzut: Inteligencja + Medycyna, stopień trudności: 5
Wampir może się dowiedzieć wielu przydatnych rzeczy o obiekcie swych badań na podstawie jego włosa, kawałka skóry, odrobiny krwi lub innej tkanki. Za pomocą tej mocy można dowiedzieć się takich rzeczy jak: wiek, płeć, rasa, klan, pokolenie, plemię, dary wilkołacze, diableria, dyscypliny (nie dokładny poziom, ale na przykład czy ją posiada i czy na wysokim czy niskim poziomie), zakażenie zniekształceniem, etc.

oo Eksperymentacja na zwierzętach
Rzut: Inteligencja + Medycyna, stopień trudności: 8
Wampir może przerabiać zwierzę. Każdy sukces reprezentuje albo jedną kropkę atrybutów albo dwie kropki zdolności albo jeden instynkt albo jeden wzorzec zachowania albo jeden aspekt miejsca stworzenia w naturze (np. dieta lub środowisko) albo jedną rzecz, która może zostać dodana, usunięta lub zmodyfikowana. Narrator musi zgodzić się na wszystkie zmiany.

ooo Taumaturgiczna chirurgia
Rzut: Spryt + Medycyna, stopień trudności: 7
Wampir może uleczyć dwa poziomy normalnych obrażeń lub jeden poziom poważnych ran na sukces. Nie można użyć tej mocy dwa razy na tą samą ranę. Operacja trwa jedną godzinę, rekonwalescencja trwa tydzień (to chyba odnosi się do śmiertelnych i magów, bo wampir chyba nie musi leżeć przez tydzień w łóżku, może wystarczy jak wyda punkt krwi....to zależy od Narratora, przyp. tłum.)

oooo Eksperymentacja na Ludziach
Odpowiednik eksperymentacji zwierzęcej, tylko, że dotyczy ludzi.

ooooo Eksperymentacja na Istotach Nadnaturalnych
Odpowiednik eksperymentacji na zwierzętach, tylko, że dotyczy wampirów, magów, mumii, zmienno kształtnych, duchów, faerie, etc.

Victor.
komentarz[7] |

Komentarze do "Ścieżka Biotaumaturgicznej Eksperymentacji"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Co chciałbyś znaleźć w Elisium?
WoD 2.0
inne podsystemy
więcej artykułów
opowiadania
dyscypliny
historię/politykę
humor
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   O dramie słów...
   Cytaty i wypo...
   Wampir na sre...
   Więzy Krwi
   Podręczniki- ...
   Szpitalik
   Tremere
   Ventrue
   Artur Lafayette
   Zaćmienie - s...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.047131 sek. pg: