..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   » Świat

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Sermo eminus



Mówi się, że niektórzy ze starszych Kaintów posiadają dziwne moce pozwalające im komunikować się między sobą na dalekie odległośći. Sekrety tej dyscypliny są pilnie strzeżone pośród starszych klanów i przekazywane tylko specjalnym, wybranym osobom.
Podobno to sam Kain nauczył swoje potomstwo korzystania z niej, aby mogli się ze sobą porozumieć kiedy przyjdzie ku temu potrzeba. Nikt jednak nie wie jak było naprawdę.
Jeżeli dwóch lub więcej Kaintów posiada tą dyscyplinę mogą jej używać między sobą do wzajemnej komunikacji. W przeciwnym wypadku jest to komunikacja jednostronna.
W czasie pełni księżyca dyscyplina ta działa wyjątkowo mocno i na naprawdę bardzo dalekie dystanse.
Zaburzenia atmosferyczne takie jak silny deszcz, burza, śnieżna nawałnica mogą utrudnić nawiązanie jakiegokolwiek kontaktu.
Z dyscypliny tej można korzystać tylko podczas nocy.

* Szept wiatru
Dzięki tej mocy Kainta może wysłać dowolne słowo lub krótkie wyrażenie każdej istocie, która jest w stanie go zrozumieć (zna język w którym mówi Kainita) nawet jeżeli znajduje się ona bardzo daleko. Warunkiem jest, aby korzystający z tej dyscypliny Kainta miał kiedykolwiek okazje dokładnie się przyglądnąć osobie, której chce wysłać wyrażenie i znał jej prawdziwe imię.
Przykładowe Słowa : idź, uciekaj, uważaj, schowaj się, już wiem, oni wrócili

Zasady:
Aby użyć Szeptu Wiatru Kainta musi się na chwilę skoncentrować, przywołać w myślach obraz osoby, wypowiedzieć jej imię i słowa, które chce danej osobie przekazać (na głos). Wykonuje wtedy rzut na Inteligencję + Okultyzm przeciwko stopniu trudności równemu 5.

** Wiadomość
Korzystając z tego daru Kainta jest w stanie wysłać krótką, treściwą wiadomość dowolnej istocie, którą kiedykolwiek widział i której zna imię. Wybrana osoba jednak także musiała spotkać kiedyś Kainitę.

Zasady:
Skorzystanie z tej mocy kosztuje jeden punkt Siły Woli. Reszta zasad jak przy Szepcie, ale ST równa się 6.

*** Echo słów
Za pomocą tej zdolności Kainta jest w stanie wysłać tą samną wiadomość do większej ilości różnych istot, które widział i których imiona poznał. Wszystkie te osoby także musiały kiedyś spotkać Kaintę.

Zasady:
Kiedy Kainta użyje tej zdolności wykonuje rzut na Inteligencję + Okultyzm. Stopień trudności jest równy 6 + 1 za każdą osobę powyżej 5. Traci także jeden punkt Siły Woli.

**** Myśl
Ta potężna moc pozwala wysłać wiadomość dowolnej istocie, która jednak nie musi znać języka którym posługuje się Kainta, gdyż wiadomość jest przekazywana myślą. Obie strony musiały się kiedyś spotkać, jednak nie muszą znać swoich imion.

Zasady:
Korzystając z tego daru bohater wykonuje rzut na Percepcje + Okultyzm. Stopień trudności równa się 7. Po użyciu traci dwa punkty Siły Woli.

***** Echo myśli
Dzięki tej mocy możliwe staje się przekazanie za pomocą myśli wiadomości, która dotrze do wybranej osoby, a także do tych które znajdują się w jego najbliższym otoczeniu.

****** Wezwanie Kaina
Jest to bardzo potężna moc. Kiedy Kainita z niej skorzysta, wszyscy inni Kainici, których kiedykolwiek spotkał, a którzy znajdują się w pobliżu otrzymają myślową wiadomość, która bardzo silnie zadziała na wszystkie ich zmysły. Jest to bardzo silne uczucie, które niemal każe im odnaleźć Kainite, który skorzystał z Wezwania. Powiada się, że w Dniu Ostatecznym Kain wezwie całe swoje najbliższe potomstwo, a w odpowiedzi Starsi wezwą wszystkie swoje klany i wszyscy zbiorą się u stóp tronu Kaina.

Zasady:
Użycie tej mocy kosztuje jeden punkt Siły Woli i jeden Krwi. Każdy Kainta, na którego zadziała ta dyscyplina musi wykonać test Siły Woli przeciwko stopniowi trudności równemu 8. Jeżeli rzut mu się nie powiedzie do najbliższej pełni księżyca będzie odczuwał głęboką potrzebę odnalezienia Kainity, który złożył Wezwanie.


Corwin.
komentarz[3] |

Komentarze do "Sermo eminus"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Co chciałbyś znaleźć w Elisium?
WoD 2.0
inne podsystemy
więcej artykułów
opowiadania
dyscypliny
historię/politykę
humor
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   O dramie słów...
   Cytaty i wypo...
   Więzy Krwi
   Wampir na sre...
   Podręczniki- ...
   Szpitalik
   Ventrue
   Tremere
   Artur Lafayette
   Gangrel

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.037396 sek. pg: