..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   » Świat

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Rytuały Vitae



Wyczucie Vitae - poziom I

Mówi się, że podstępni Tremere nauczyli się rozpoznawać Vitae zarówno swoje jak i innych kaintów i śmiertelnych. Ich siatka szpiegów i łowców działa bardzo sprawnie, dzięki wiedzy, którą Tremere zdobyli w trakcie długich studiów nad tą tajemnicą Taumaturgii.

Zasady:
Dzięki temu rytuałowi Kainta jest w stanie wyczuć obecność użytej do rytuału Vitae w odległości równej jego Okultyzmowi + Percepcji pomnożonej przez 10 (liczone w metrach).
Do przeprowadzenia rytuału potrzebna jest krew danej istoty o wartości jednego punktu, którą Tremere musi rozsmarować po swoich ustach, nosie, wokół uszu i na czole.
Każdy dodatkowo wydany punkt zwiększa używaną tutaj wartość Okultyzmu+Percepcji o 1.
Zdolność ta zanika przy najbliższej pełni księżyca lub jeśli przeprowadzający rytuał dotknie osoby, której krwi używał.

Ochrona Vitae - poziom II

Moc Vitae potrafi zarówno niszczyć jak i chronić. Dzięki temu rytuałowi Kainta jest w stanie dzięki swojej krwi wzmocnić możliwości uzbrojenia przeciwko rozmaitym atakom.

Zasady:
Poświęcając od 1 do 3 punktów krwi Kainta wyrysowuje tajemnicze symbole na wybranym przedmiocie. Im większy przedmiot tym więcej krwi potrzeba.
Przykłady:
Hełm - 1 punkt krwi, zmniejsza obrażenia o 1.
Zbroja na korpus - 2 punkty Krwi, zmniejsza obrażenia o 2.
Pełna zbroja - 3 punkty krwi, zmniejsza obrażenia o 3.
Właściwość zanika przy najbliższej pełni księżyca.

Bitewne Vitae - poziom II

Podobno krew kaintów stanowi ich największą siłę, świadczy o ich mocy. Tremere nauczyli się wykorzystywać ją do walki, uświęcając broń, która rani ich przeciwników ze straszliwą siłą.
Dzięki Rytuałowi Zabójczej Vitae Kainta jest w stanie zakląć dowolny przedmiot uzbrojenia, poświęcając swoją własną krew, nadając mu tymsamym niezwykłe właściwości.

Zasady:
Kainta może poświęcić od 1 do 3 punktów krwi aby nadać przedmiotowi tą niezwykłą właściwość. Im większy przedmiot tym więcej krwi potrzeba.
Przykładowe przedmioty wraz z właściwościami:
Sztylet - 1 punkt krwi, zwiększone obrażenia o +1
Miecz - 2 punkty krwi, zwiększone obrażenia o +1
Miecz - 3 punkty krwi, zwiększone obrażenia o +2
Aby przeprowadzić rytuał, na wybranym przedmiocie należy rozsmarować własną krew kreśląc specjalne, tajemne symbole.
Właściwość zanika przy najbliżej pełni księżyca, lub jeśli Kainta zostanie sam zraniony uświęconą bronią.

Trucizna Vitae - poziom IV

Tremere znani są z odpłacania pięknym za nadobne. Ci którzy szczególnie znienawidzili Assamitów, nauczyli się ich oszukiwać dzięki temu rytuałowi. Dopiero młodsi Tremere zaczęli wykorzystywać ten rytuał do innych celów.
Może to być śmiertelnie niebezpieczne i większość Książąt sprzeciwia się, jeżeli jest on używany w jego domenie, co może grozić nieprzyjemnymi konsekwencjami. No chyba, że Książe także należy do klanu Tremere...

Zasady:
Kainta poświęcając dowolną ilość własnych punktów krwi jest w stanie spreparować truciznę, mieszając ją np. z winem, pokarmem bądź też pozostawiając ją w naturalnej postaci. Każdy kto wypije zaklętą krew otrzymuje obrażenia równe ilości punktów krwi użytych do przeprowadzenia rytuału. Dodatkowo, jeżeli jest to Kainta, aby zneutralizować truciznę musi pozbyć się dwa razy więcej punktów krwi niż wypił.

Lewa ręka Kaina - poziom V

To jeden z najstraszliwszych rytuałów, jaki opracowali Tremere. Powiada się, że opracowano go specjalnie na krwawe łowy przeciwko wyjątkowo potężnym Kaintom, którzy bardzo podpadli Księciu.
Dzięki niemu uświęcić można dowolną broń przeciwko wybranemu Kainicie, która będzie zadawała mu straszliwe rany i wielkie cierpienie.
Zazwyczaj najpierw brano kaintę do niewoli, upuszczano nieco krwi potrzebnej do rytuału, potem pojono, aby odzyskał siły. Następnie wypuszczano go dając mu jednodniowe wyprzedzenie, po których rozpoczywały się straszne krawe łowy, mające tylko jeden cel - zabić ofiarę.

Zasady:
Do przeprowadzenia rytuału potrzebna jest krew kainty, przeciwko któremu chcemy spreparować broń. Rytuał należy przeprowadzić w trakcie pełni księżyca, kreśląc na broni tajemnicze znaki przy użyciu krwi ofiary i swojej (o wartości trzech punktów).
Tak spreparowana broń zadaje wybranej ofierze podwójne obrażenia przy każdym ataku.

Prawa ręka Kaina - poziom V

Niektórzy mawiają, że starsi, potężni Tremere znają sposoby, aby uchronić się przed zranieniem od jakiejkolwiek broni. Ci potężni taumaturdzy opracowali specjalny ochronny rytuał z użyciem własnej Vitae, który w opinii innych czyni ich niepokonanymi.

Zasady:
Aby przeprowadzić rytuał Kainta musi zdjąć jakiekolwiek odzienie z korpusu i wykreślić na klatce piersiowej specjalne symbole własną krwią podczas pełni księżyca (3 punkty). W ten sposób staje się odporny na obrażenia zadane jakąkolwiek normalną bronią do czasu najbliższego wschodu słońca.
Jednakże uwaga - w czasie działania rytuału srebro i ogień zadają Kainicie podwójne obrażenia.


Corwin.
komentarz[8] |

Komentarze do "Rytuały Vitae"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Co chciałbyś znaleźć w Elisium?
WoD 2.0
inne podsystemy
więcej artykułów
opowiadania
dyscypliny
historię/politykę
humor
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   O dramie słów...
   Cytaty i wypo...
   Wampir na sre...
   Więzy Krwi
   Podręczniki- ...
   Szpitalik
   Tremere
   Ventrue
   Artur Lafayette
   Zaćmienie - s...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.038810 sek. pg: