Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
Artykuły
|
|
- Idą tu! - krzyknął ledwo łapiąc oddech ghul. Zebrani spoglądneli po sobie niepewnie. - Ilu? - zapytał jeden z nich. - Nie wiem Panie... chyba wszyscy.
|
|
|
|
|
Zapewne każdy gracz posiada swój ulubiony klan, przy którego wyborze podczas sesji niekoniecznie bierze pod uwagę wybór innych graczy...
|
|
|
|
|
... nie ma złotej zasady i optymalnej receptury, której trzymanie się pozwala za każdym razem stworzyć ciekawą i interesującą sagę, dlatego też potraktujcie ten tekst jedynie jako zbiór uwag...
|
|
|
|
|
W zdecydowanej większości sesji występuje pewien element, który stanowi najczęściej niejako główną siłę napędową całej linii fabularnej - jest to konflikt...
|
|
|
|
|
- Nie ufaj mu Książe! - krzyknął Victor - To szaleniec! - Jesteś tego taki pewien, drogi Victorze?
|
|
|
|
|
Vitae, życie po życiu, śmierć bez spoczynku, egzystencja w bólu i wiecznym głodzie, moc nad wszelką ludzką miarę, szał i pragnienie, siła i wolność...
|
|
|
|
|
Preludium to element niezwykle dla gry istotny. Często spotykałem się z pomijaniem, lub bagatelizowaniem go. MG albo w ogóle nie prowadził preludiów wymagając jedynie...
|
|
|
|
|
Ten ktoś ponoć słyszał.. że ktoś inny słyszał.. Jak on mówił dzisiaj.. PLOTKI !!!
|
|
|
|
|
Artykuł kontrowersyjny, obalający mit Wielkich Mrooocznych... Szczerze polecam !!!
|
|
|
|
|
Co kupic, gdzie co jest umieszczone, czym się różnią Maskarada i Mroczne Wieki... czyli krótki przegląd podręczników do Wampira.
|
|
|
|
strona: [1] [2] | wszystkich artów: 17
sortuj według: tytułu
| daty
| popularno¶ci
|
|
|
|
|
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|